AI įvedimas pokeryje: nauja lošimų era

Naujienos

2021-10-13

Dirbtinis intelektas (AI) yra naudojamas daugelyje mūsų gyvenimo sričių. Žaidimų pramonėje žaidimai su iš anksto nustatytomis taisyklėmis, tokiomis kaip šachmatai ir šaškės, buvo pirmieji, patyrę AI technologiją. Nemažai pažangos dirbtinio intelekto srityje neseniai buvo sukurta sistema, įveikianti žmones „Texas Hold'em“ - žaidimas, reikalaujantis strategijos ir intuicijos. Straipsnis supažindins jus su nauja lošimų era naudojant AI.

AI įvedimas pokeryje: nauja lošimų era

Kodėl AI mokymasis žaisti pokerį yra didelis pasiūlymas?

Norint laimėti pokerį, reikia daug judesių. Tokiame žaidime kaip „Texas Hold'em“ žaidėjas turi numatyti priešininko judesius, paskambinti blefu ir žaisti su nuolat kintančia strategija, kad laimėtų. Ilgą laiką AI galėjo mokytis tik žaidimų, kurie turėjo iš anksto apibrėžtus judesius. Gebėjimas išmokyti sistemą priimti sprendimus, pagrįstus intuicija ir strategija, tyrėjus labai jaudina. Priežastis ta, kad ši technologija gali būti naudojama įvairiose srityse už pokerio ribų.

Sėkmingi AI pokerio projektai

Veiksmai, kaip pasiekti veikiančią AI sistemą, prasidėjo seniai. Iki „Pluribus“ atradimo egzistavo kitos sistemos. Čia yra trumpas kiekvieno aprašymas:

  1. „DeepStack“ - „DeepStack“ sukūrė Kanados Albertos universiteto komanda. Naudodama gilaus mokymosi algoritmus, sistema galėtų laimėti dviejų žaidėjų „Texas Hold'em“. Pasak kūrėjų, „DeepStack“ priima sprendimus remdamasi neuroniniais tinklais. Kaip koncepcijos įrodymas, ši sistema sužaidė 44 852 pokerio žaidimus. Rezultatai buvo dešimt kartų didesni už profesionalių žaidėjų laimėjimus tokioje situacijoje.

  2. Du mokslininkai iš Carnegie Mellon universiteto sujungė pastangas sukurti „Libratus“ - neprilygstamą dviejų žmonių pokerio sistemą. Siekdama pademonstruoti šios fantastiškos sistemos sugebėjimus, komanda 20 dienų pokerio turnyre priešinosi keturiems patyrusiems žaidėjams. Galų gale AI sistema padidino 1,8 mln.

  3. „Pluribus“ - „Pluribus“ yra pats sėkmingiausias AI projektas pokeryje. Jis buvo sukurtas bendradarbiaujant „Facebook“ ir Carnegie Mellon universiteto tyrėjams. Dirbtinio intelekto sistema žaidė 10 000 pokerio žaidimų, kurių priešininkai buvo 5 geriausiai uždirbantys pokerio žaidėjai. Vidutiniškai „Pluribus“ pergalės buvo 480 USD už 100 rungtynių. Tokią įspūdingą pergalių seriją gali pasiekti tik labai nedaug profesionalių pokerio žaidėjų.

Naudojamas dirbtiniam intelektui pokeryje

Aukščiau pateiktos sistemos aiškiai parodo, ką gali pasiekti AI technologija. Pokeris lieknėjantys gali tapti įgudę praktikuodami prieš AI sistemas. Tokiu būdu jie neturi prarasti pinigų žaisdami bandymų ir klaidų žaidimus, kaip senovėje.

Programos už pokerio ribų

Algoritmai, naudojami dirbtinio intelekto sistemose, siekiant įveikti pokerio žaidėjus, gali būti naudojami priimant sprendimus kitose srityse. Pavyzdžiui, savarankiškai vairuojantys automobiliai per kelias sekundes turi priimti geriausią sprendimą iš daugybės galimybių.

Galutinės mintys

Mokslininkai vos subraižė dirbtinio intelekto paviršių. Galimybės šioje srityje yra neribotos. Tikimės, kad AI sistemos ateityje išmoks dar daugiau žaidimų. Kaip galite suprasti iš aukščiau pateiktų skyrių, pažanga vienoje srityje atveria metodus, kurie naudojami kitose mūsų gyvenimo srityse.

Kaip žaisti Omaha Hi-lo pokerį
2021-12-15
ŽaidėjamsCollapseExpand
AtsiliepimaiCollapseExpand
Priklausomybė nuo lošimoAtsisakymasPrivatumo politikaAtsakingas žaidimasTaisyklės ir sąlygos
DMCA
© PokerSeal 2022